شاعرانه

فرهنگی وهنری

شاعرانه

فرهنگی وهنری

احترام به خود ودیگران

ما در دنیایی زندگی می کنیم که احساسات  از چشم شروع می شود  ودر اندام تناسلی ختم می شود .در حالی که احساس باید ازچشم(یا هر عضو حسی)شروع شود به وسیله مغز پردازش شود واز آنجا به قلب برسد تا بروز یابد.....

ادامه مطلب ...

خیام یک فیلسوف مادی گرا آری یانه؟

نگاهی  به کتاب  ترانه های خیام هدایت

این نوشتار نگاهی کوتاه  به کتاب ترانه های خیام بزرگ مرد عرصه ادبیات معاصر ایران صادق هدایت است.

این نکته شایان ذکر است این حقیر دربرابر نام هدایت آنقدر کوچک است  که نباید این اجازه را به خود بدهد

که در برابر انسانی مانند هدایت قرار بگیرد....

ادامه مطلب ...

تقدیم به دوست عزیزم محمد

خواب دیده ام تو را ....
قایقی داشته ای
خواب دیده ام قایقت شکسته بود
دلت خسته بود
خواب.. خواب....
گمان کنم درد داشتی ولی
باز لبخند تو
حس پاک دوستی را
میان دست من گذاشت.

اولین مطلب

کاش جنسیت نبود

مرد هم نبود  و زن نبود

آدمی .....

هر چه بود

کاشکی در ابتدا برادرش نکشته بود

من سید سجاد جعفری با نام مستعار پارسا ایرانی هستم این اولین مطلب من در این وبلاگ است. 

قصد دارم تا تعدادی از اشعار و دست نوشته هام رو بذارم تا دیگران نظرشون درباره اش بدن  

موهبت کنید لطفتون رو شامل حال ما کنید.